Even een keertje praten met jullie

11 februari 2015

De laatste tijd ben ik ZO vaak ziek. Jongens, het is echt niet meer oké. Ik lig weeral thuis in mijn bed ziek. Om dan ook een echt artikeltje online te krijgen, pf daar vond ik de energie jammer genoeg niet meer voor. Dus schrijf ik een heel lief spontaan artikel. Even lekker bijpraten zodat ik het een beetje duidelijk kan maken wat er aan de hand is en hoe ik me voel.

Zondagochtend ben ik naar het ziekenhuis gegaan omdat ik me behoorlijk slecht voelde. Mijn ouders waren ontzettend bezorgd om me en wouden geen risico's nemen. Na vele onderzoeken en het lange wachten kreeg ik een bevestiging dat ik de griep had. Lekker. Weer een paar dagen thuis. Maar toen ik thuis kwam werd het even erger en leek het niet meer op de griep.

Na lange dagen wachten en me enorm beroerd te voelen kreeg ik eindelijk antwoord op mijn vraag. Wat was er aan de hand met mij? Nadat mijn huisdokter me nog eens grondig onderzocht, zei ze al snel dat ze het wist. Een keelontsteking. En toch wel een serieuze keelontsteking. Niet ééntje die zomaar voorbij gaat. Nee. Eéntje waarbij je pillen moet nemen 3 keer per dag. En dan van die enorme grote pillen. (Lees: zo groot dat ik ze in twee moet breken. En dan vallen ze best mee, en slaag ik er dan nog in om me er nog in te verslikken. Lekker bezig, Lobke!) Daarna ga ik een maand nog eens vitaminen nemen om mijn weerstand nog eens wat sterker te maken en te hopen dat alles beter wordt.

Ondanks dat ik me zo beroerd heb gevoeld, heb ik toch de beste vrienden van de wereld. En dan heb ik het over die vrienden die ik op één hand kan tellen. Die echte. Terwijl ik ziek in bed lag, waren ze toch zo bezorgd en zo lief dat ze zelfs vandaag langs komen om met mij te lunchen. En ik kan ze maar niet genoeg bedanken voor wat ze al allemaal hebben gedaan voor mij. Dankje jongens! Ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou doen.

Ook wil ik hier even zeggen dat het me spijt voor de eventuele rommelige structuur die in mijn artikels zullen komen. Ik ben nog altijd niet op en top gezond, maar zal mijn schema wel proberen te volgen voor jullie!

10 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Awh, wat vervelend allemaal! Echt heel erg veel beterschap! <3 Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! En wat bloggen betreft, je hoeft je nergens verplicht voor te voelen, en we begrijpen het helemaal als je artikels misschien iets rommeliger zullen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend zeg, heel veel beterschap! Dat wordt lekker veel blogs lezen en Netflixen :)
    Je moet je echt niet schuldig voelen hoor! Neem de tijd, en als je de energie weer hebt, zien wij de nieuwe blogjes wel verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat stom Lobke, gelukkig weten ze nu wat het is en is het niet iets super ernstig!
    Beterschap! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hè gatver, wat naar! Heel erg veel beterschap. Rust lekker uit. Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend... Heel veel beterschap!!
    x Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé, als ik het zo hoor gaat het wel erg slecht, dus rust lekker uit en laat dat schema even liggen. Oja, van die te grote pillen, daar ken ik ook alles van.. Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ahw.... beterschap! Ik was vandaag en gister ook weer ziek thuis ; (
    in ieder geval, beterschap! x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh :( Ik hoop dat het snel weer beter gaat met je! XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohh, veel beterschap, Lobke! Ik heb toch nog geen rommel gemerkt op je blog. Veel groetjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Owwh, beterschap!! Neem je rust, echt. Bloggen is geen verplichting. Jouw gezondheid gaat boven alles. Wat naar dat je naar het ziekenhuis moest, ik houd er echt niet van. Ik wens je alle beterschap! Ps, Zo'n leuke pyjama (:

    BeantwoordenVerwijderen