De lange Q&A antwoorden

16 februari 2015

Hé lieve mensen, wat is het toch lang geleden! Ach, eigenlijk valt het best goed mee, maar die paar dagen niet bloggen en niet actief zijn op bloglovin' was toch wel heel moeilijk. Ik moest en zou een artikel online krijgen op vrijdag, maar door al jullie lieve reacties en tips dat ik echt moest gaan rusten, heb ik het maar even daarbij gelaten (dankje trouwens, voor al die lieve reacties en beterschap-wensen!) Het deed me dan ook deugd, even lekker rustig aandoen en lekker uitzieken. Ik ben dan nog niet helemaal beter (Lees: ik moet minstens nog 2 maanden pillen slikken. Ook heb ik gemerkt dat mijn stem af en toe wegvalt als ik iets te enthousiast ben. En ook heb ik gemerkt dat ik nog steeds heel erg moe ben, en dat familiefeestjes mijn lichaam nog niet aankunnen. Dus ja, dan val ik in slaap, op de bank ..) Maar ik voel me wel net lekker genoeg om voor jullie een artikel te schrijven. De Q&A antwoorden! 

Ik was verbaasd hoeveel ik er heb gekregen, dus dankjewel voor al jullie vragen! Ik heb daarom geprobeerd om er zoveel mogelijk te beantwoorden! 

Waarom ben je begonnen met bloggen? Ik heb als kind al heel graag verhalen geschreven en had enorm veel dagboeken waar ik mijn avonturen inschreef. Ik liet het lezen aan enkele mensen, maar toch wou ik dat er meer mensen mijn verhalen konden lezen. Wanneer een vriendin vertelde over haar blog, was dit dus de perfecte oplossing. Maar de stap zetten was moeilijker dan ik dacht. Toch heb ik die stap genomen en liet ik mijn verhalen rond het web zweven. 

Waar komt de titel van je blog vandaan? Mijn naam komt van de eerste twee letter van heel mijn naam. Lekker ingewikkeld hé? Oké, probeer dit eens: LObke VAn LInden. Bij een creatief vak op school hebben we ooit eens een logo moeten bedenken voor ons 'bedrijfje'. Daarbij moest ook een pakkende naam zitten en dit is eruit gekomen. Iedereen was toen enthousiast over de naam, dus is hij altijd in mijn hoofd blijven hangen.

Wat zou je doen als bloggen niet bestond? Fotografie en mijn jeugdbeweging voortzetten. Mijn fotografie is nu ook al heel belangrijk en daarin zou ik nog meer in willen leren. Mijn dansen laat ik zo vallen voor mij jeugdbeweging. Het is een vriendengroep die je maakt voor het leven, dus daar moet je écht wel tijd voor maken. En ik denk dat ik misschien terug een dagboek zou bijhouden!

Waar zie je jezelf over 5 jaar? Over 5 jaar ben ik 21 - 22? Dat ik nog ver weg. Ik denk dat ik dan nog een studente ben die thuis woont bij haar ouders. En ik denk zelfs (maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen) dat ik de studie 'theaterkostuum ontwerpen' doe. Uh, als ik doorgelaten ben toch haha.

Waar is je liefde voor koala's, fotografie, schrijven en tekenen begonnen? Fotografie, schrijven en teken is allemaal begonnen toen ik klein was. Ik denk toen ik 6 jaar was. Ik ben altijd al een creatief kind geweest en had ook altijd een zeer grote fantasie. Deze liefdes zijn groter geworden toen ik een creatieve opleiding ging doen en toen ik begon met bloggen! Maar mijn liefde voor koala's is begonnen op de jeugdbeweging. Op kamp (2014) kreeg ik mijn dierennaam nadat ik enorm veel opdrachten heb uitgevoerd. Het was een dier dat perfect bij mijn karakter paste. En sindsdien heb ik er een enorm grote liefde voor. 

Wat is je lievelingszin/uitdrukking/spreekwoord? Mijn lievelingszin, of toch een zin die ik ontzettend vaak zeg is: 'dit is niet oké' of 'het is oké'. Waarom? Uh, ik heb eigenlijk geen idee, haha!

Ben je al inspiratieloos geweest? Hoe los je dit op? Ja, natuurlijk. En ik denk dat heel veel bloggers al eens inspiratieloos geweest zijn. Ik denk ook dat het zelfs een belangrijk moment kan zijn. De meeste lossen het dan op door goed rondom hun heen te kijken wat er allemaal gebeurd. En dat moeten we vaker doen. Rondom ons kijken. En ik denk dat dit ook mijn tip is voor inspiratieloosheid. Ga lekker naar buiten, maak een grote wandeling en laat alles op je afkomen. 

Wat is je lievelingsplekje om even uit te waaien na een drukke dag? In de winter is het mijn kamer. Lekker knus en rommelig. In de lente en de zomer zet ik mij rustig in de tuin. Mijn gsm gaat op stil, mijn computer leg ik ver weg en dan ga ik lekker ontspannen. 

Welk dier zou je zelf voor de rest van je leven zijn (als je kon kiezen)? Een koala! Zonder twijfel, haha!

Als je de rest van je leven maar 1 ding mag eten, wat zou dat dan zijn? Pizza. Echt heel ongezond, maar ZO lekker. Ik tel letterlijk de dagen af wanneer we nog eens pizza gaan eten. Kleine obsessie? Check!

Wat is je grootste modeblunder? Ik denk dat dit een keer gebeurde toen ik naar school ging. Ik had een leuke outfit aan (dacht ik), maar besefte pas op school dat alles in dezelfde kleur was. Schoenen, broek, trui, vest .. echt alles! En het zag er ook echt niet uit, jongens. Ik schaamde mij enorm!

Wat is je mooiste moment van 2014? Nu ga ik misschien een beetje melig doen, maar het aller mooiste moment van 2014, was toen ik door had, dat mijn vriendengroepje dat ik nu heb, échte vrienden zijn. Zo die vrienden, die je op 1 hand kan tellen. Want ik weet, wat ik ook doe of wat er ook gebeurd, zij zullen er voor mij zijn. 

Hierbij rond ik dit artikel af. Het spijt me echt als je vraag er niet bijstond. Ik had nooit gedacht dat ik zoveel vragen zou krijgen! Nogmaals bedankt voor al jullie vragen en bedankt als je het helemaal tot hier hebt gelezen! 

15 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat ontzettend leuke Q&A!! Ze hebben leuke vragen bedacht, jij hebt ze leuk beantwoord! Sorry, dat ik geen vraag in heb gestuurd. Maar gelukkig zie ik dat je er een heleboel hebt gehad! O, pizza. Pizza was mijn valentijn <3. Wat een leuke, originele studie, eigenlijk. Echt ontzettend leuk! Ga zo door, veel liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah zo balen dat je zo ziek bent. Veel beterschap nog! Ik wist helemaal niet hoe je aan je blognaam kwam. Leuk om te lezen dat het gewoon delen van je naam zijn. Lovali klinkt echt leuk. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Ik ben zelf ook niet onehunderd percent... Een beetje ziekjes dus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wist (voordat ik het antwoord las) al meteen wat je ging antwoorden op de vraag wat je lievelingsdier was. Ik ben blij dat ik nu eindelijk weet waar je obsessie's vandaan komen. Ik heb trouwens ook een pizza obsessie, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, koala's all the way! En je andere vraag over de tekentips heb ik nu niet beantwoord. Maar die wou ik even apart behandelen in een artikel! Kan ik eens een keertje veel tips geven :) Xx

      Verwijderen
  5. Oh super leuke antwoorden! :D Goed om te horen dat het al beter gaat met je! Wat fijn om te zien dat mijn vraag erbij stond. (trots Hahah) Een koala is inderdaad een geweldig dier!

    Heel veel liefs en natuurlijk nog veel beterschap! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk artikel! Wauw Lobke wij lijken gewoon een beetje heel veel op elkaar! :O Vooral jou laatste antwoord, bij mij is dat net hetzelfde: Ontdekken wie je echte vrienden zijn! En weet je? Dat is helemaal niet melig maar heel goed en belangrijk! Want bij mij persoonlijk heeft het nogal lang geduurd voor ik ontdekte wie echt om mij gaf en me mezelf liet zijn. :) En koala's zijn zo leuk! Ik heb er zelfs een in mijn bed zitten :') .

    Liefs van mij en nog veel beterschap! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een relaxt kind ben je zeg! In ieder geval, zo kom je over. Heel nice. Ik kan dat echt niet, mijn telefoon wegleggen haha. Ik draag juist altijd dezelfde kleur outfits haha. ALTIJD zwart haha.

    Liefs, Sara.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! En 1 kleur kan ook enorm mooi zijn! Helemaal zwart vind ik echt geweldig! Maar ik had net een kleurtje aan, dat ook aan de muren van de school hing. Als ik wou, kon ik zo tegen de muur staan zonder dat iemand doorhad dat ik er stond, haha!

      Verwijderen
  8. LOBKE LOBKE LOBKE kijk :D
    http://jo-lienne.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk verhaal zit er achter je blognaam! Erg origineel! Als ik inspiratieloos ben, kijk ik ook gewoon eens rondom mij, inspiratie verzekerd. Mmm, pizza! Daar zou ik ook voor gaan, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke nieuwe layout van je blog! Die inspiratieloosheid-tip neem ik mee, haha. + leuk artikel! :)

    BeantwoordenVerwijderen