What this month told me: Januari

30 januari 2015

Wauw, er is al een maand voorbij. De tijd vliegt dus enorm snel. Tja, logisch als je zoveel werk hebt met school. Deze maand ben ik dan ook letterlijk tijd tekort gekomen, maar ik ben erdoor gekomen. Thank God. Ook is dit een kleine reden dat het artikel iets later online komt. Ik zit nu lekker thuis na een enorm stressvolle dag te hebben op school. Voor de 6de jaars start vandaag hun laatste 100 dagen op de middelbarensschool. En dat konden ze niet on-gevierd voorbij laten gaan. Na enkele bommetjes en vuurwerk, kreeg ik heel veel bang. Gelukkig zit ik nu veilig en ongedeerd in mij zeteltje. Dus laten we maar snel beginnen met wat mijn favoriete deze maand zijn! 

Donkere nagellak - Ik draag niet echt heel veel nagellak. Ik vind het lastig dat het zo lang duurt, het gaat er bij mij ook zo snel af en begint dat af te brokkelen. Bleh, allemaal super lelijk natuurlijk. Maar sinds deze maand ben ik er wel heel erg tevreden over. Het lukt me eindelijk, het blijft langer zitten en wanneer het begint af te gaan, lak ik er snel een laagje over. Benieuwd hoelang het nog gaat lukken, haha! 

Gouden ketting - Onlangs was ik bij de Primark in Eindhoven. Wel, eigenlijk is het al een paar maanden geleden. Ik heb me eens goed kunnen laten gaan en we kwamen met 4 of 5 zakken thuis. Just kidding. Heb ze net eens even terug opnieuw geteld. Is het erg als ik zeg dat het er 6 of 7 waren? Oeps.. Ook waren ze niet allemaal van mij hoor. Wel veel. Oke, de meeste haha! Geslaagd was ik dus zeker. Bij mijn aankopen zat ook een enorm mooie gouden ketting. Ik heb veel kansen gekregen om hem aan te doen tijdens de feestdagen, maar daarna bleef hij even liggen op de kast. Deze maand heb ik hem weer heel veel kunnen dragen. Gelukkig, want hij is ZO mooi! 

Zilveren oorbellen - Ook heb ik een setje gekocht van gouden oorbellen. En ik dacht echt dat ze allemaal goud waren. Het heeft me even geduurd om te beseffen dat de kleinste ringetjes eigenlijk zilver waren. Beetje teleurgesteld liet ik hem enkele dagen op de kast liggen. Had ik NOOIT mogen doen! Deze maand heb ik ze weer eens flink gedragen, en ik ben er echt enorm blij mee. En ze passen bij werkelijk alles. Echt alles. Geweldig gewoon! 

Netflix - Ik denk dat dit voor jullie geen verrassing meer is. Aangezien ik er een heel artikel over heb geschreven, wil ik toch nog eens even mijn liefde voor Netflix vermelden. Tja, veel heb ik eigenlijk niet te zeggen dan dat het echt geweldig is. Ik heb al enorm veel films op mijn lijstje staan en gekeken, en ben ook net begonnen aan een nieuwe, spannende serie: The Grimms. Ik zit nog niet heel ver, maar tot hiertoe is het zeker een aanrader! 

Ipod Touch 5 - Hoe kan ik hem nu vergeten te vermelden? Ook hier heb ik een artikel over geschreven wanneer ik hem nog maar net had. Nog steeds ben ik erg tevreden met mijn Ipod en maak ik nog steeds af en toe (wanneer niemand het ziet) een vreugdedansje. Gewoon omdat ik niet weet wat ik zonder dit ding zou doen. Zo veel liefde voor mijn Ipod!

Zo, dit waren mijn favorieten voor deze maand. Ik ben zeer benieuwd wat de volgende maand me allemaal gaat brengen!
Q: Wat was jouw favoriete accessoires 

4 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Ik heb dat ook soms wel eens, dat ik iets maar niets vind en dan uiteindelijk na een aantal weken ben ik er dol op. Zo kunnen 'miskopen' toch nog goed kopen worden. En je struggle met nagellak herken ik, haha, helaas heb ik hetzelfde.. Doet me eraan denken dat ik het misschien toch nog eens een kans moet geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke naam voor 'favorieten van deze maand'! Ik ben ook helemaal verliefd op mijn ipod, hahah. Enne... Dat met die nagellak, zo herkenbaar! Soms, heeeel soms, neem ik de moeite om nagellak op te doen maar na een tijdje komt het er soms in de vorm van mijn nagel af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ketting is heel erg mooi! Primark heeft meestal wel mooie kettingen. Ik vind de jouwe heel mooi! Ik ben juist opzoek naar witte nagellak, maar bordeaux rood zoek ik ook. Dus ik zoek ook donkere kleuren haha. Ik herken me een beetje in jouw lijstje :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik draag ook graag donkere nagellak, maar wel lastig omdat ze niet zolang blijven zitten. Die gouden ketting is prachtig! Ik wil heel graag eens naar Primark, maar ik heb geen zin om uren aan te schuiven voordat ik daar binnenraak.

    BeantwoordenVerwijderen