What this month told me: December

2 januari 2015

Aller eerst, wil ik iedereen nog een hele fijne jaarwisseling wensen. Hopelijk zijn jullie allemaal 2015 goed gestart. Ik hoop dat 2015 jullie veel geluk, liefde, avontuur en plezier brengt en dat dit jaar, jouw jaar wordt! 

December is voorbij en dat wil zeggen dat er voor het eerst een nieuw, maandelijks artikel online komt. In 'What This Month Told Me' vertel ik wat deze maand me heeft bezig gehouden, waar ik stiekem een kleine verslaving aan heb ontdekt, waar ik dol enthousiast over ben,.. en ga zo maar door. Omdat ik niet alle bloggers wou nadoen met hun 'curently loving', sloeg ik dit soort artikelen altijd over. Maar na lang nadenken en een fijne titel te zoeken, leek het me toch eens leuk om dit te proberen. En als het niet aanslaat, tja, dan stop ik er gewoon mee. Dus.. Let's go!

SOKKEN - Deze maand heb ik mijn liefde voor sokken gevonden. En, hoe gekker, hoe beter! Hiervoor had ik al een grote liefde voor schattige, gekke sokken, maar sinds ik deze maand voor sinterklaas en nieuwjaar enorm lieve sokken kreeg met beertjes en koala's op, werd de liefde alleen maar groter.

POËZIE - Ook heb ik deze maand poëzie leren waarderen. Poëzie was iets waar ik niet echt zo enthousiast over was. Zeker niet wanneer we er op school ook nog eens over moesten leren (het was praktisch een buisvak..) Maar daar kwam verandering in door 1 gedichtje dat ik o zo mooi vond. En natuurlijk laat ik dit o zo mooie gedichtje ook aan jullie zien. Hier komt ie:

He wants to say I love you
But keeps it to goodnight
Because love will mean some falling
And she's afraid of heights

Mooi, toch?

LO-FANG - Mijn muziekstijl is, laten we zeggen, vrij apart. Ik krijg geen enkele vriend overtuigd om mee naar mijn muziek te luisteren. Gewoon, omdat het 'niet hun ding is' zeggen ze. Maar dit is de stijl waar ik me helemaal in kan laten gaan. Zo heb ik deze maand Lo-Fang ontdekt. Nadat er een liedje van een reclame steeds in mijn hoofd opnieuw bleef spelen, besloot ik om daar een einde aan te maken en het op te zoeken. Beste. Beslissing. Ooit. Sinds die dag luister ik elke dag naar zijn o zo geweldige muziek. Maar, you love it, or you hate it. Mijn favoriete liedje van hem is toch al een tijdje '#88'.

ROKJES - Ik heb nooit graag rokjes gedragen. Wanneer ik een rokje droeg, voelde ik me zo ongemakkelijk en had ik altijd het gevoel dat mijn rok steeds naar boven vloog (Ja.. dit gevoel kan ik niet echt uitleggen, haha!). Maar deze maand ben ik meer en meer rokjes gaan dragen en voor het eerst ben ik ook rokjes gaan kopen. Voor mij heel ongewoon, maar toch heel erg blij dat ik de andere kant van rokjes dragen heb ontdekt!!

14 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Poëzie heb ik ook jaren raar gevonden, ik snapte niet wat er zo bijzonder aan was, haha. Maar het gedichtje dat je eronder hebt gezet vind ik ook wel een mooi. Ik heb Lo-Fang eventjes opgezocht, ik vind het wel fijne muziek om op te zetten tijdens het bloggen, of is dat een beetje raar?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee helemaal niet, haha! Ik vind het ook fijn om te luisteren als ik ergens mee bezig ben. Het leid me niet af, maar tegelijkertijd kan ik ook rustig meezingen! :) X

      Verwijderen
  2. Ik draag rokjes ook niet, maar vind ze wel erg mooi. Ik wil graag een cirkelrok, maar ben bang dat ik ze toch niet ga dragen. Dat gedichtje dat je schuin hebt gedrukt is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik begrijp je helemaal wat die sokken betreft! Hou er ook heel erg van, vooral van die lekkere warme met een leuk printje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is inderdaad een erg mooi gedichtje!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, nieuwe rubriek! Ik had nog nooit van deze muziekstijl gehoord, maar ik vind het best meevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind rokjes ook steeds leuker! Leuk artikel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb precies hetzelfde met rokjes. Ik vergeet ook dat ik ze heb, maar ik moet er ook meer aandoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk artikel! Dat is inderdaad een mooi gedichtje ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gelijk ff "Lo-Fang" googlen, nu ben ik wel nieuwsgierig! Ik heb het eerste nummer dat ik vond geluisterd. Ik zie wel wat je er mooi aan vind. Ik vind het lekker magisch, maar ik zie ook wel dat anderen erin zien. Leuk dat je zo je eigen muziekstijltje hebt, dat ik je van mij niet echt zeggen!
    PS: Mooie hearder!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook dol op gekke sokken. Ik vind vooral happy socks heel leuk.
    Liefs Lobke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk geschreven! Nu je het zegt, ik moet mijn rokjes echt vaker uit de kast halen vind ik, een broek dragen is altijd oh zo gemakkelijk he :)

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen