Mijn 'wauw, dat wil ik ook kunnen' jaloezie lijstje

28 januari 2015

Jaloers zijn. Ik denk dat iedereen wel eens jaloers is geweest op iemand. En ja, ik geef eerlijk toe dat ik ook eens behoorlijk jaloers kan zijn. En onlangs heb ik mezelf er weer eens op betrapt. Niet goed natuurlijk. Maar deze jaloezie was toch anders. Het was meer een soort van 'ik vind het zo knap van je wat je doet' jaloezie. Of 'wauw, dat wil ik ook kunnen' jaloezie. Door dit soort jaloezie, heb ik al heel wat mensen op mijn lijstje staan waar ik best wel naar opkijk van wat ze kunnen. Het leek me dan ook leuk om dit even met jullie te delen, aangezien er toch wel veel bloggers op dit lijstje staan. En het leek me ook wel een leuk artikel om eens vaker te doen. En wanneer ik deze blog begon, beloofde ik mezelf dat ik geen vast artikel zal maken. Of toch weinig. Gewoon, omdat ik weet dat het me niet echt goed gaat lukken. Dus ik ga niet beloven dat dit een artikel is dat jullie elke maand of op een bepaalde tijd zullen te zien krijgen. Maar ik kan wel beloven dat ik mijn best zal doen om dit lijstje eens te updaten. Altans, als dit geen flop artikeltje wordt. Fingers crossed dus! 

World of ideas - Helene is een zestien jarige blogger die zich bezighoud met mode, kunst, fotografie, schrijven en nog veel meer. Haar blog volg ik nog niet zo lang, maar op een korte tijd ben ik zowat verslaafd geworden aan haar blog. Ze blogt over mode en over alle andere dingen die in haar opkomt die ze wilt delen. De reden waarom ik zowat verslaafd ben aan haar blog is door haar geweldige schrijfstijl. Elk artikel dat ze schrijft, maakt ze me erg blij mee. Ook haar prachtige foto's die voor haar blog maakt, maken haar blog geweldig. En, dan ben ik nog niet begonnen over haar tekentalent. Dat is nu echt iets om op jaloers te zijn. Buiten al dat, is ze ook een enorm lieve meid die gewoon een fantastische blog heeft.

Alles over eline - Eline haar blog volg ik ondertussen al wat langer. Zij is een vijftien jarige blogger die zich bezighoud met fotograferen, tekenen, schrijven en ook nog veel meer. Haar blog is zowat een grote inspiratie voor mijn creativiteit. En hier kom ik dan ook snel op mijn eerste punt waarom ik haar blog geweldig vind. Haar creativiteit. Ze is een enorm groot teken-, schilder, knutseltalent. De dingen die ze maakt, deelt ze dan ook graag op haar blog, en wauw. Prachtig gewoon. Maar naast haar grote creativiteit, is ze ook verzot op fotografie. En dit is iets wat ze enorm goed kan. Haar foto's zijn altijd zo leuk en prachtig om te zien. Ook een zeer grote inspiratie voor mij! En buiten al dat, is Eline ook een enorme lieve meid met een geweldige creatieve blog! 

Life as florence - Dit is ook een blog die ik nog niet zo lang ken, maar met een leuke verrassing. Florence is een achttien jarige blogger die zich bezighoud met mode, fotografie, vloggen en nog veel meer. Florence is ook iemand die bij mij op school zit (hier kwam de verrassing!) en waar ik sinds kort mee praat over onze passie: bloggen. Al snel is ze een vriendin geworden en ben ik blij dat we kunnen praten over onze bloggen. Op haar blog plaatst ze veel outfit artikels en lifestyle artikels en nog veel meer! Haar kledingstijl is de eerste reden waarom ik haar blog geweldig vind. De kledingstijl die zij heeft is voor mij een grote inspiratie! Daarnaast ben ik ook echt dol op haar schrijfstijl en haar foto's. Haar schrijfstijl kan mij zo blij maken en haar foto's zijn zo mooi genomen en bewerkt! Dit alles samen maakt haar blog ook zo fantastisch! En ook Florence is een ontzettend lieve meid met een blog die ik geweldig vind!

Q: Wat maakt voor jou een blog echt geweldig? 
Oh, je kan ook klikken op de namen voor naar hun blog te gaan en hun te volgen (hint hint, haha)!

10 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Awh Lobke, dit is zo lief! Dankjewel! Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ik heb ook een aantal blogs waar ik naar opkijk! Ik vind het vooral leuk als de foto's mooi zijn :) Liefs A

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, zo'n artikel! Meteen weer een moment om nieuwe blogs te ontdekken. :) Ik heb ook een aantal bloggers waar ik tegenop kijk, onder andere ook Eline! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende enkel Helene's blog, ik volg haar ook nog maar net. Heer schrijfstijl is inderdaad heel leuk! Ik vind duidelijke foto's wel belangrijk op een blog, en ook een "nette" blog zal ik het maar noemen. Als een blog volstaat met reclame, klik ik meteen weg. Ik vind dat zo irritant! Zeker die pop-up vensters!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ze allemaal eens een keertje bekeken! En wat zijn ze leuk! Ik heb de laatste tijd ook hetzelfde, van die wauw dat wil ik ook momenten over blogs. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een blog spreekt mij pas aan als het echt persoonlijk geschreven wordt en niet vanuit een 'rol' van iemand anders. Of iemand die zich voor doet als persoon x. Een blog moet puur zijn, dat is meestal ook het mooiste aan schrijven van een blog. Zoals jou blog, Lovali, spreekt mij echt aan! :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk artikel! Je hebt het goed verwoord wat voor jaloezie je nu hebt, begrijpelijk want die blogs zijn super leuk! Ik heb zonet een kijkje genomen en Helene heeft zo'n leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een blog die op een originele manier geschreven is, vind ik echt ge-wel-dig! Het moet natuurlijk wel over Lifestyle, fashion of beauty gaan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke categorie! Ik ga ze allemaal bekijken.
    Ik vind het leuk als blogs een tikkeltje persoonlijk zijn, goed georganiseerd, met een mooie layout en fotografie. (vooral fotografie)

    BeantwoordenVerwijderen