Jongens, mijn blog bestaat morgen 1 maand

21 januari 2015

Wanneer ik dit schrijf, voel ik me behoorlijk slecht. Ik lig in mijn bed en ben omringd door duizenden zakdoeken. Nee echt, duizenden! Stuk voor stuk proberen ze mijn tranen op te vangen. Niet dat ik huil ofzo, of toch niet expres. Laat ik me maar even duidelijk maken. Wanneer ik verkouden word, blijft het meestal niet bij niezen en een neus vol snot. Mijn ogen worden heel dik waardoor er veel tranen ontstaan. Maar aangezien ik dit zo'n 3 of 4 keer per jaar heb, ben ik het al wat gewoon geworden. Helaas wordt ik dat ziek gevoel maar niet gewoon. Veel rusten is dus de boodschap. Maar ik kon het niet over mijn hart krijgen om niets op mijn blog te laten verschijnen. Dus zet ik door om dit artikel te schrijven. Want jongens, morgen bestaat mijn blog 1 maand! Niet zo heel spectaculair misschien, maar voor mij wel heel speciaal. In deze maand heb ik zoveel lieve mensen leren kennen, heb ik zoveel lieve reacties op mijn artikels gekregen en heb ik al 27(!!) lieve bloglovin' volgers! Wauw! Ik wil jullie hiervoor bedanken. Want hoe slecht ik me ook voel, jullie brengen altijd een lach op mijn gezicht! Net zoals nu. Dankjewel! Daarom leek het me wel leuk om dit 'te vieren' door enkele foto's te laten zien die mijn blog helaas niet haalde. Gewoon omdat mijn broer even voor het scherm kwam om mijn foto 'te verpesten', of omdat het zo onscherp is waar ik van baal of omdat ik er misschien een klein beetje raar op sta? Haha! Maar nogmaals: dankjewel!

Oh, geen nood. Dit ga ik niet elke maand doen hoor! Maar dit speciaal moment voor mij, wou ik toch even graag met jullie delen!

11 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wooooew! Wat onzettend leuk, gefeliciteerd!! Veel liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :) Heel veel succes en plezier in je blog leven!
    Ik heb ook pas net een blog haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een maand gaat snel he?
    Je blog is echt leuk en je foto's zijn mooi
    Gefeliciteerd en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat snel zeg! Alvast gefeliciteerd voor morgen! Van dat tranen heb ik helaas ook af en toe wat last.. Maar niet zo erg als jij. Ik vind de laatste foto wel erg leuk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je foto's zijn echt leuk! Net omdat je er zo "raar" opstaat, dat maakt jou en je blog speciaal. Je durft jezelf zijn, chapeau! Je mag trots zijn dat je al zoveel bereikt hebt op 1 maandje! Dat er nog veel maanden mogen komen, hahah! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd! Dat er nog heel veel mooie blog maanden mogen volgen :) en beterschap! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Het lijkt alsof je al veel langer op Lovali blogt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je blog! Ik wens je veel beterschap toe met je verkoudheid! Hopelijk belemmert dat het bloggen op Lovali voor jou niet! :)

    BeantwoordenVerwijderen