Ik werd genomineerd voor de o zo leuke Liebster Award

23 januari 2015

De Liebster award. Enkele jaren geleden had ik hem wel eens voorbij zien komen, en zelf vond ik hem zo ontzettend leuk. Ook werd ik met mijn vorige blog een aantal keren genomineerd. Maar dat ik genomineerd ging worden met mijn nieuwe blog. Nee, dat had ik nooit gedacht. En als ik eerlijk ben, had ik ook nooit gedacht dat ik hem weer eens voorbij zou zien komen. Maar dat maakte mij natuurlijk niet minder enthousiast over het feit dat ik genomineerd werd. En voor we beginnen aan dit heel lang artikel, wil ik even de lieve Helene bedanken die mij genomineerd heeft! Dankjewel!

Eerst even enkele regels bespreken: 
- Beantwoord 11 vragen van de persoon die je genomineerd heeft. 
- Geef zelf nog 11 facts over jezelf.
- Nomineer 5 - 11 andere blogs met minder dan 200 volgers die volgens jou deze award verdienen
- Geef de link naar de blog van degene die je genomineerd heeft in je artikel.
- En geef vervolgens nog een lijst van vragen voor de persoon die je genomineerd hebt. 

Oke, nu kunnen we echt starten! 

11 facts over mij:
- Ik ben een enorme kluns.
- Koala's zijn mijn lievelingsdieren.
- Ik heb een panische angst voor liften. Het idee alleen al geeft me heel veel schrik. 
- Sokken krijgen vind ik het beste cadeau ooit. Echt, beste cadeau ooit!
- Ik haar drama's en ruzies, maar ben zelf wel een enorme dramaqueen.. oeps
- Ik ben de slordigste persoon die je ooit zult kennen. 
- Ook ben ik de naïefste persoon die je zult kennen. Ik zal alles geloven dat je zegt, of toch bijna alles.
- Ik word 3 of 4 keer per jaar ziek en meer niet. Meestal kan ik ook ongeveer zeggen wanneer, haha.
- Ik denk te veel na over dingen waar ik eigenlijk niet te ver over moet nadenken. 
- Stiekem haat ik bloemkool. Maar mijn ouders denken nog steeds dat het 1 van mijn favorieten is.. (sorry mams!)
- En ik zeg veeeeel te vaak "Oh, wauw!" op alles. 

De vragen van Helene: 
Wat doe je het liefst in je vrije tijd? Bloggen! Daarnaast vind ik het ook heel erg fijn om lekker naar buiten te gaan voor een wandeling met mijn fototoestel. 

Parijs of Londen? Londen. Parijs heb ik al met een school uitstapje bezocht. Het was echt ontzettend leuk, maar ik denk dat ik geen tweede keer zou gaan. 

Wat is je favoriete winkel? Sowieso de Primark. Daarnaast vind ik tweedehandswinkeltjes echt top en natuurlijk: de Veritas!

Waar wil je wel eens op reis gaan? Polen! Gelukkig kan ik dit binnenkort van mijn lijstje schrappen! Ook lijken Mexico en Duitsland mij heel erg leuk!

Kat of hond? Hond. Zelf heb ik twee schatten van katten (goed gerijmd Lobke, haha), maar ik denk toch dat als ik later zelf een huisdier zou kiezen voor een hond ga. Ze zijn echt zo lief!

Wat neem je zeker mee naar een onbewoond eiland? Mijn fototoestel. Genoeg tijd om daar prachtige foto's te maken! 

Wat is het voorwerp dat het dichts bij je ligt? Heel simpel, mijn zakdoekendoos! Pf, ziek zijn is echt heel erg stom! 

Welk seizoen vind je het leukste? De lente! Gewoon omdat het dan niet heel warm of heel koud is, en perfect weer is om prachtige foto's te maken! 

Sandalen of laarzen? Sandalen. Laarzen zeggen me eigenlijk niet echt veel. 

Waar denk je op nu op dit moment aan? Of ik genoeg zakdoeken over heb in mijn zakdoekendoos! 

Wat wil je zeker doen in je leven? Iemand gelukkig maken voor de rest van zijn of haar leven!

Mijn 11 vragen voor de genomineerden: 
- Wat of wie maakt je op dit moment gelukkig? 
- Welke kleur sokken heb je aan?
- Waar kan je absoluut niet zonder? 
- Wat is je favoriete instagram effect? 
- Als je iets moest verzamelen, wat zou dat dan zijn?
- Wat helpt jou tegen een slecht humeur? 
- Voor welk lekker ontbijtje sta jij vroeger op? 
- Wie is jouw blog voorbeeld? 
- Wat zou je graag in je leven willen bereiken? 
- Wat is je mooiste vakantie herinnering? 
- Welke hashtag gebruik je vaak op instagram of twitter? 

De mensen die ik nomineer: 

Hopelijk zijn jullie tot het einde geraakt en hield ik het nog interessant! Ik ben echt ontzettend blij dat ik dit mocht doen! En heel veel succes en veel plezier aan de genomineerde! 

11 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Awh, wat lief dat je me genomineerd hebt!! Ik vind het ontzettend leuk om door de vragen je beter te leren kennen (: . Ik herken me in zo veel.. :o. Veel liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je verdient het dan ook echt! En haha, wat grappig, we lijken dan best wel veel op elkaar! :D Xx

      Verwijderen
  2. Lieverd bedankt voor de nominatie, ik ga meteen met het artikel aan de slag dan komt hij straks online hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks Lobke! Voor de nominatie, haha. Echt leuk dat ik genomineerd word, want dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht! En leuke antwoorden trouwens op de vragen die jou zijn gesteld ;)
    Thaaaanksss! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! Je verdient de nominatie dan ook echt hoor! X

      Verwijderen
  4. Zelf heb ik ook en soort van angst voor liften. Ik denk altijd dat ze zullen blokkeren en dat ik vastzit, daarom neem ik liever de trap. Ik zou mijn fototoestel ook zeker en vast meenemen op een onbewoond eiland, de natuur moet daar prachtig zijn! Bedankt voor de nominatie Lobke! Al moet ik toegeven dat ik deze award onlangs nog maar gekregen heb, maar speciaal voor jou wil ik hem nog wel een keer invullen! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh yay! Echt leuk om je antwoorden te lezen! En graag gedaan om je te nomineren, je verdient het :D

    Heel veel liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke award om te lezen. Het is juist leuk dat deze weer tevoorschijn komt want een tijdje terug deed iedereen hem en dat wordt op een gegeven moment niet meer leuk om te lezen, maar nu wel! :) Jammer dat je ziek bent, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wooow! I love your blog. I hope you will like mine

    http://instagram.com/ladyfur?ref=badge

    http://www.welovefur.com

    BeantwoordenVerwijderen