Ik stel u voor aan mijn nieuwe liefde

12 januari 2015

Ik zat al een tijdje te twijfelen of ik eens zou sparen voor nieuwe Iphone. Zelf heb ik de Iphone 3, maar door een paar accidenten die op de grond eindigde of in het water (ik kan toch niet de enigste zijn??), deed hij niet meer wat hij moest doen. Haha, logisch. Al snel veranderde hij van een gsm naar een Ipod. Daarnaast gebruikte ik gewoon terug mijn oude blackberry die nog steeds heerlijk werkt. Dan kwam de twijfel of ik nu eens een nieuwe Iphone zou gaan kopen. Ik heb er lang over nagedacht, maar verder dan denken kwam ik niet. Mijn gsm werkte nog prima dus waarom zou ik dan een Iphone kopen? Zoveel geld voor iets dat ik waarschijnlijk toch niet in leven kan houden, jammer genoeg. Dan maar denken naar een alternatief. Want die Iphone 3, nee die zou niet lang meer meegaan. Lang heb ik er niet over nagedacht, want gisteren heb ik spontaan mijn nieuwe liefde gekocht. De Ipod touch 5. Onverwacht dat hij vandaag al in de bus zat, ben ik er al enorm blij mee (echt, ik heb heel de dag door al een vreugde dansje gedaan). Weg met mijn Iphone 3 en hello Ipod touch. Na een heuse 'fotoshoot' kreeg ik hem eindelijk deftig op foto. Er staan nog niet veel apps op, maar dat komt nog wel. Ik ben enorm blij, en benieuwd hoelang deze bij mij zal blijven. Als jullie willen, hou ik jullie wel up to date of hij nog leeft of niet!

Oh en voor ik het vergeet: een dikke mercie voor al jullie lieve berichtjes op mijn vorig artikel! Jullie weten niet hoe blij dit me heeft gemaakt! En hoe ik een klein beetje zelfverzekerder werd door jullie! DANKJEWEL! 

Q: Wat hebben jullie van Apple? Een Iphone, Ipad, Ipod,..? 

11 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Wat leuk! Ik heb zelf de iphone4s. Bevalt de ipod je goed?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hij bevalt me zo goed! Ik ben er echt dol enthousiast over en heb nog geen enkele keer spijt gehad van mijn Ipod! Zeker een aanrader voor iedereen! X

      Verwijderen
  2. Gaaf! Ik heb de ipod touch 4 of 5... Nu voel ik me stom, omdat ik niet weet welke.. Ik geloof de 5. Nouja, hij is in iedergeval superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah, hij is mooi Lobke! (Ik dacht dat je gestopt was met bloggen, bleek dat je je naam verandert had haha) Ik heb zelf een Ipod touch 4, maar wil heel graag een iPhone 5 of 6! Zit alleen nog tot augustus aan mijn galaxy s3 vast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah, mooi, zeg! Ik heb zelf een Iphone 4, die het gewoon prima doet. Ik heb eigenlijk nooit gesnapt wat het verschil is tussen een Ipod touch en een Iphone, jij wel? Het is echt een beauty (:
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het verschil ligt hem in het sms'en. Met een Iphone kan je naar iedereen sms'en met een nummer, en met een Ipod enkel met internet (het lijkt een beetje op whatsapp). Voor de rest is er denk ik niet echt een groot verschil! hihi, X

      Verwijderen
  5. Altijd fijn om een nieuwe telefoon te hebben! :) Ik heb niets van Apple haha, ik hou het bij de android versies!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat fijn dat je een nieuwe Ipod hebt. Ik heb zelf nog de Ipod 4.:) Ik wil je ook nog zeggen dat ik je heb genomineerd voor het Liebster Award. Ik hoop dat je dat een beetje goed vind. :)

    Hier is de link voor meer uitleg: http://worldofideas-nl.blogspot.be/2015/01/een-heel-lieve-award.html#more

    Nog heel veel liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik heb al enkele jaren een iPod maar als telefoon hou ik het bij Samsung.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb nog nooit wat gehad van Apple, en ik denk dat ik dt ook zo ga houden, aangezien ik ook niet de meest handigste persoon ben met zo'n dingen, haha. En graag gedaan trouwens, van je vorige artikel. Ben blij dat je er zelf zekerder van werd, want het is gewoon de echte waarheid! (: Mooi dingetje is het. (: En volgens mij is het vrij 'zeldaam' dat er mensen nog de iphone 3 hebben. (:

    BeantwoordenVerwijderen