Ik heb instagram, jij ook?

16 januari 2015

Het spijt me. Maar ik kan niet anders beginnen dan alvast te zeggen dat dit weer even een kort artikeltje wordt. Ja, ik weet het. Weeral. Maar na een drukke dag op school met nog steeds een hoofd dat zo hard bonkt, schrijf ik nu weer even een spontaan artikel. Maar geen nood, ik heb genoeg inspiratie opgedaan om jullie de volgende dagen langere artikels te geven! Ik heb echt hele leuke ideeën (wel, ik vind ze toch leuk haha) in mijn hoofd en kan niet wachten om ze uit te werken voor jullie! Maar dus, terug naar het kort artikeltje. Omdat ik me schuldig voelde dat ik weer eens een spontaan kort artikel ging schrijven, wou ik er toch nog een fijne twist aan geven. Enkele dagen geleden heb ik voor mijn blog een instagram account aangemaakt. Ik was er al een lange tijd over aan het denken, maar uiteindelijk heb ik het dan toch gedaan. Ook heb ik een twitter account aangemaakt en kan ik jullie zo ook op de hoogte houden van mijn blog. Nu ik weer eens lekker veel reclame voor mijn accounts heb gemaakt, is de beurt aan jullie. Het is een soort van 'spam je blog' maar dan met je twitter en instagram account. Lekker origineel hé? Dus brandt maar los. Laat je accounts achter en ik beloof plechtig, dat ik op elk account een kijkje zal nemen. En omdat ik er zo naar uitkijk om jullie accounts te zien, zit de kans er vrij goed in dat ik jullie allemaal, stuk voor stuk zal volgen. Oké, ik ben er klaar voor, jullie ook? Let's go!

6 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Mijn instagram account is te vinden op http://instagram.com/mariekee_vp/
    Ik volg je al op instagram, sinds vanochtend haha (:
    Verder blog ik op www.lightbluedream.wordpress.com
    maar daar is het nu even stilletjes, omdat ik moet leren voor de toetsenweek..

    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ook instagram en twitter hebt! Ik heb ook instagram en volg je ook al :). Verder kan je mij ook vinden op bloglovin en op mijn blog www.raindropsxx.blogspot.nl
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, je artikel begint weer met 'ik' :) Mijn instagram @lisegoossens ken je al (hoop ik)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je Instagram hebt. Als het goed is volg ik je nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volgde je al op je blog Instagram account. (: Twitter heb ik niet meer.. En niet erg dat het een kort artikeltje is. Vind ik op zich wel fijn om te lezen. Hier is mijn Instagram:
    @radianto_

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk al uit naar je volgende artikels, t' is trouwens niet erg dat dit een kort artikeltje is. Iedereen heeft wel eens last van een dipje.. Ik zal jou blog-insta ook al volgen! Mijn instagram is lekker persoonlijk, maar de link naar me'n blog staat er ook op vermeld.
    @elianpergola ( http://www.instagram.com/elianpergola )

    BeantwoordenVerwijderen