Ik ben zo onzeker over mijn creativiteit

9 januari 2015

Dit zijn mijn eerste foto's van 2015. Lekker creatief hé. Maar als ik eerlijk ben, hoe graag ik creatief bezig ben, ik ben zo onzeker over mijn creativiteit. Elke keer wanneer er iemand vraagt of ze eens in mijn tekenboek mogen kijken, pfoe wat een stress. Ik word enorm stil en probeer elk excuus te verzinnen die ik op dat moment kan bedenken. Daarbij probeer ik dan ook nog eens gewoon te kijken alsof alles wat ik zeg dan ook echt wel de waarheid is. Nope. Altijd (maar dan ook echt altijd) hebben ze mij door. Het lijkt wel of het woord 'LEUGENAAR' in dikke, vette, zwarte letters op mijn hoofd staat. Teleurgesteld en verward dat ze hierna zijn, draaien ze zicht om en gaan ze weg. Best jammer, want ik zou dol graag mijn tekeningen eens willen laten zien aan hun. Echt, het liefst zou ik willen roepen naar hun om terug te komen en zeggen dat iedereen eens een kijkje mag nemen. Maar daar ben ik dan ook te verlegen voor. Voorlopig houd ik het hier op mijn kleine blog. Het is niet veel dat ik laat zien, maar het is toch al een beginnetje. Misschien willen jullie meer zien, maar misschien ook niet? Fingers crossed hoe dit gaat aflopen!

Q: Teken jij ook graag en heb je een tekenboek? Hoe vaak teken jij dan in je tekenboek?

17 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Lieverd , niet zo onzeker zijn je tekeningen zijn prachtig. Zelf teken ik niet veel. Ik kan vaker meer met woorden bevatten wat ik voel. Ik schrijf graag van me af. Heb ik net zo met dansen en zingen. Alles uitzetten en gaan! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Lobke, wees niet zo verlegen! Je tekeningen zijn prachtig! Je bent zo te zien erg creatief! Ik wou dat ik dat ook was. Ik hoop dat je in de toekomst nog meer van die creatieve dingen en tekeningen laat zien, want ik ben erg benieuwd naar al de rest! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOBKE! Hoe kan je u onzeker zijn over die mooie tekeningen? Ik bedoel het lijkt wel alsof je alles meteen perfect tekent. Geen smoesjes meer verzinnen als mensen achter je schetsboek vragen, want ze zijn prachtig! Als er hier iemand is die zijn schetsboek moet verbergen om een traumatische ervaring te sparen op de wereld dan ben ik het wel. (: Vaker tonen je kunstwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je tekeningen zijn juist zo leuk en mooi! Ik wil er graag meer van zien :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tekeningen!! Niet onzeker over zijn, dat is echt niet nodig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ik vind dat je heel mooi kan tekenen! Maar ik snap het heel goed hoor, creativiteit is heel persoonlijk en als mensen je tekeningen zien geef je jezelf natuurlijk bloot, daar kan je best verlegen van worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt prachtige tekeningen! Zeker niets om onzeker over te zijn. ;) Ik wil zeker en vast meer zien. Ik teken zelf ook echt heel graag en vaak :)

    Heel veel liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, Lobke hoe kan je nou onzeker over die prachtige tekeningen? Je hoeft echt niet onzeker te zijn! Laat ze je tekenboeken zien, want echt zijn prachtig. Ik wil er meer van je zien. Ben heel benieuwd waar je dat tekenboek vandaan hebt, want mijn zijn zo van slecht kwaliteit. Ik wil vaak tekenen, maar eigenlijk denk ik dat ik er ook onzeker van wordt. Ik begin vaak niet omdat ik bang ben dat ik het niet kan. Faalangst deels ook.Het liefst teken ik zo vaak mogelijk. Veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He, dat heb ik soms ook! Maar niet van die prachtige tekeningen als de jouwe, hoef je echt niet verlegen te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een mooie tekeningen! Als ik zo kon tekenen zou ik al lang blij zijn haha.
    Xx
    lifebyveerle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kan echt super goed tekenen! Ik wou dat ik zo mooi kon tekenen!
    Liefs Esmee x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als ik dit zo zie heb je geen reden om onzeker te zijn! Het is natuurlijk je eigen gevoel, maar dit ziet er echt heel goed uit. En nog bedankt voor je lieve reacties op mijn blog :-). Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wauw ziet er juist heel goed uit en ik teken namelijk zelf ook! nooit onzeker over je eigen skills zijn! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal niet nodig om onzeker te zijn, wat kun jij mooi tekenen!! Wauw! Ga hier vooral in door en groei er alsjeblieft in haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wacht heel even ik las de eerste zin en toen dacht ik iets ik lees heel ff verder........










    ONZEKER HOE KOM JE DAAR BIJ? JIJ KAN ZOOOO MOOI TEKENEN DAT IS ECHT NIET NORMAAL!!!!!!!!!!!X

    BeantwoordenVerwijderen