Een ode aan de liefhebbende mensen rondom mij

14 januari 2015

Ben ik de enigste waarbij het opviel dat de titel van de laatste twee artikelen die ik online heb gezet begonnen met het woord: ik? Niet dat ik mezelf geweldig vind. Just kidding. Ik vind mezelf toch wel heel geweldig. En opnieuw: just kidding. Nee, vandaag zal de titel van mijn artikel niet beginnen met het woord ik. Vandaag zal mijn artikel beginnen met de liefhebbende personen rondom mij. In de aantal maanden dat ik mijn fototoestel heb, heb ik mooie herinneringen gemaakt van de mensen die mij liefhebben en ik hun. Vrienden, familie,.. ze stonden stuk voor stuk klaar om me op te vangen wanneer het even niet meer ging. Vandaag laat ik er dan ook enkele zien om zo een kleine, lieve ode te geven aan de o zo geweldige mensen rondom mij. Vandaag dus weer een kort artikeltje. Maar wel eentje spontaan en met veel liefde.

De reden dat dit artikeltje ook kort is, is omdat ik gisteren langs ging bij de orthodont. Alles is goed verlopen. Maar jongens, wat een enorme hoofdpijn heb ik ervan gekregen. Hierbij sluit ik mijn artikel dan maar af met veel liefde en een paar pijnstillers (haha, nooit gedacht dat ik de woorden 'liefde' en 'pijnstillers' in 1 zin ging gebruiken).

Q: Hechten jullie je ook hard aan de liefhebbende mensen rondom je heen? 

7 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Hihi, dat je berichten beginnen met 'ik' is logisch, het is immers persoonlijk/life blog en dat gaat over jouw! (: En je moet van jezelf houden. Mooie foto's en het lijken me erg aardige mensen ^^. Beterschap met de hoofdpijn! Veel liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk! Maar af en toe eens een ode brengen is ook leuk voor hun hè :D haha! En oh wat lief, dankje! Na een paar pijnstillers was het al meteen een stuk beter! Liefs,

      Verwijderen
  2. Oh, wat heb je dat weer mooi gezegd allemaal. Prachtige foto's! (: Oh, othodontisten zijn zulke martelaren, pfoe. Veel beterschap! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo'n ode! We doen het inderdaad veel te weinig. Even dankjewel zeggen tegen de mensen die we graag zien of zelfs in het algemeen. Even stilstaan bij wat anderen voor ons doen. Mooi dat je dit 'even' doet. Veel beterschap ook met je hoofdpijn.

    En dankjewel voor je lieve berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een hele mooie blog! Prachtige foto's! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke post! En ook heeele mooie foto's!x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een prachtige foto's! Het zien er allemaal stuk voor stuk lieve mensen uit. :) En ja hoor, ik hecht me ook echt aan mensen rondom mij. Alvast nog heel veel beterschap :)

    liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen