Brussel was een avontuur

19 januari 2015

Zaterdag werd mijn ochtend gevuld door een hele uitstap naar Brussel. Door een leerkracht mochten we een avant-première meemaken. Het ging om een nieuwe serie die ze binnenkort op 'één' gaan uitzenden. 'Tom en Harry' is de naam van de serie. Zelf ben ik zeer enthousiast en ga ik zeker kijken! Daarna wouden we nog een klein bezoekje brengen aan de Primark, maar helaas stonden er veel te veel mensen aan te schuiven. Daarom zijn we even de 'I am' binnengelopen en daarna terug richting het station gewandeld. Het was voor mij de aller eerste keer dat ik in Brussel kwam. Jammer genoeg kon ik door hectische omstandig heden niet zoveel foto's nemen (we waren een klein beetje verloren gelopen, haha). Maar het was wel een onvergetelijke dag waarbij ik me heel hard heb geamuseerd. Ik ben dan ook super blij dat ik dit met vriendinnen kon doen. Waaronder ook een medeblogster, Florence! Zo hebben we ook natuurlijk gebabbeld over bloggen, vloggen en foto's nemen! Florence heeft een prachtige blog waar jullie zeker eens een kijkje moeten op nemen. Haar foto's zijn echt prachtig en haar schrijfstijl is ontzettend leuk! Haar blog is echt zeker een aanrader!

Q: Zijn jullie ooit eens in Brussel geweest? 

6 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Reacties
    1. Bedankt! Met deze foto was ik echt heel blij! X

      Verwijderen
  2. Die eerste foto ziet er heel tof uit! Jij kan ook ontzettend mooi fotograferen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste foto, ontzettend leuk! Ben best wel benieuwd naar die nieuwe serie die eraan gaat komen, super dat je erbij kon zijn. (: Ik ga meteen een kijkje nemen op Florence haar blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, de eerste is mooi, street art! Ik neem graag een kijkje op het blog van Florence! Veel liefs <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! En dat is lief dat je gaat kijken! Ze blogt echt heel erg leuk! Xx

      Verwijderen