Mijn hoogtepunten van 2014

29 december 2014

Ondanks kerstmis al voorbij is, heb ik de kerstsfeer nog flink te pakken. Kerstliedjes luisteren en zo vals mogelijk meezingen, gezellig kerstkaarsjes aansteken wanneer het donker wordt en lekker onder je dekentje kruipen met een warme kop thee om zo te kijken naar een heerlijke en romantische kerstfilm. Maar binnen enkele dagen kunnen we alweer opnieuw gaan feesten. Het nieuwe jaar is in aantocht jongens! Het gaat zo ontzettend snel. Binnen enkele dagen kunnen we ons weer eens mooi optutten, lekker champagne proeven (en hem dan toch maar aan de kant zetten in mijn geval) en samen aftellen met je vrienden en/of familie voor het nieuwe jaar. En als laatste komen de kussen die we aan iedereen geven en soms jammer genoeg, er niet onderuit kunnen komen. Maar voordat ik het nieuwe jaar goed en wel start, zet ik nog even een paar hoogtepunten op een rijtje van 2014.

B O U W K A M P  I N  P O L E N
Dit jaar kreeg ik te horen dat ik mee op reis mag gaan naar Polen. Dit bouwkamp is bedoeld om in Polen mensen te helpen die het fysiek en mentaal moeilijk hebben. Daar krijg je ook nog eens de kans om nieuwe mensen te leren kennen van je school en zo ook nieuwe vriendschappen te sluiten. Al 5 jaar lang wacht ik tot dat het eindelijk mijn beurt was. En wanneer ik dit te horen kreeg, rolde er vele tranen van geluk langs mijn wangen.

E N E R G I Z E R  N I G H T  R U N
Lopen is een hobby waar ik gek op ben. Zo kan ik eens lekker alle zorgen van me afschudden. Dit jaar heb ik samen met mijn nicht en haar vriend de Energizer night run gelopen. Dit was wel liefst zo'n 9km lang. Hoe dichter het kwam, hoe banger ik werd. Maar, gelopen heb ik wel. Ik heb de volle 9km ook nog eens uitgelopen. Ik kwam trots en al huilend van geluk de finish overgelopen.

P A R I J S
Dit jaar ben ik met een schooltripje naar Parijs gegaan voor twee dagen. Het was een uitstapje met verplichte bezoekjes en een bundeltje die we moesten invullen en overal moesten meenemen, maar wauw. Onze twee dagen stonden in het teken van mode en ik zo genoten van die heerlijke tijd. Zo heb ik heel geflatteerd gewandeld door de o zo dure winkelstraat, ben ik enkele dure winkels met angst binnen gegaan om iets kapot te maken en kregen we de kans om naar een grote mode tentoonstelling te bezoeken. Een tripje om nooit meer te vergeten.

T H E A T E R
Dit jaar heb ik mij nieuwe liefde ontdekt. Theater. Mijn papa mocht voor een theatervoorstelling de lichten bedienen en werd na een paar voorstellingen opslag verliefd. Eerst begreep ik zelf niet eens waarom, maar ik moest op mijn woorden terug komen wanneer ik voor de aller eerste keer meeging. Ik werd dol enthousiast hoe leuk theater was en veegde zo alle plannen van mijn toekomst van de tafel om plaats te maken voor deze nieuwe liefde. Theater is vanaf nu mijn nieuwe toekomst.

Q: Wat waren jullie hoogtepunten dit jaar? En heb jij zin in het nieuwe jaar? 

7 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oh ik ben ook naar Parijs geweest met het school! :D (haha)
    Echt een leuke blogpost! ;)

    Heel veel liefs! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb exact hetzelfde! Bij die super dure winkels steeds uitkijken waar je loopt uit schrik dat je ergens tegenloopt, haha. Helaas kan ik ook niet onderuitkomen tussen al die kussen die uitgedeeld worden, maar ach, het hoort erbij! Ik ga niet vaak naar theater maar als ik ga, dan kan ik er ook wel van genieten. Super gaaf dat je vader de lichten mocht bedienen! En bedoel je met liefde voor theater dat je dan zelf wilt acteren of eerder het bezoeken ervan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Acteren niet zo zeer, maar de belichtingen en het decor en het toneelstuk zelf. Het is op een vrij creatieve manier jezelf uiten wat ik echt ontzettend leuk vind! X

      Verwijderen
  3. Ik ben ook een keer naar Parijs geweest, maar niet met school. Wat gaaf dat je vader de lichten mocht bedienen. Ik ga niet vaak naar de Theater, maar als ik een keer ga dan vind ik dat ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je naar Parijs bent geweest! Daar wil ik heel graag nog eens naartoe gaan. Ik speel zelf theater, en ik begrijp je passie ervoor dus volledig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie hoogtepunten! Ik vind het stiekem altijd heel leuk om in de dure winkels in Parijs rond te lopen en dan te doen alsof ik alles kan betalen haha! En uiteindelijk koop ik natuurlijk meestal niks :P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf dat je naar Parijs geweest ben! <3

    BeantwoordenVerwijderen