Mijn goede voornemens voor het nieuwe jaar

31 december 2014

Ik moet toegeven dat ik het zeer moeilijk vind om mijn voornemens na te komen. Ik begin er altijd aan met volle moed en veel enthousiasme, maar ergens onderweg verlies ik die twee belangrijke dingen om mijn voornemens vol te houden. Uiteindelijk lukt het me dan toch nog wel altijd om die voornemens vol te houden al ging het niet echt zoals ik gepland had. Dit jaar wordt anders. Wel, dat hoop ik toch! (Ach, ik ga toch mijn best doen om dit jaar anders te laten worden, haha!) Ik heb enkele voornemens genomen waarvan ik dacht dat ik ze wel zeker vol kan houden. En hopelijk houd ik ze dit jaar wel vol en gaat het zoals gepland.

F O T O G R A F I E 
Nadat ik mijn fototoestel een paar weken heb neergelegd en terug aan de slag ging, merkte ik dat ik het fotograferen echt heb gemist. Fotograferen is iets wat ik al voor een lange tijd ontzettend graag doe en het idee dat ik mijn fototoestel gewoon maar aan de kant laat liggen deed me ook pijn. Daarom wil ik veel meer foto's gaan trekken in 2015.

T E K E N B O E K E N 
Enkele weken geleden heb ik voor school een tekenboek moeten aanschaffen. Wat we met dit tekenboek gaan doen, is en blijft nog steeds een raadsel voor na de kerstvakantie. Maar ik kon het niet laten om voor mezelf ook een tekenboek te kopen. Zo eindigde ik met twee tekenboeken in mijn handen voor de kassa. Het is dan ook de bedoeling dat ik in 2015 meer ga tekenen en creatieve dingen met mijn tekenboek ga doen. Om hem vol te krijgen in 2015 vond ik net nog iets te hoog gegrepen, haha.

B L O G  F O T O ' S
Ook heb ik me voorgenomen om alles wat op mijn blog verschijnt echt van mij te laten zijn. Hiermee bedoel ik dus: dat alle foto's die jullie gaan zien op mijn blog, door mij getrokken zijn en niet van het internet zijn gehaald. Zo blijft het toch nog lekker persoonlijk op mijn blog.

L A C H E N  E N  G E N I E T E N
Mijn laatste voornemen is een zeer persoonlijke. Ik ben een meisje dat zeer gevoelig is, fragiel. Er is dus niet veel nodig om mij eens goed te laten wenen maar ook om mij gelukkig te maken. Hier wil ik van afstappen. Ik wil in 2015 sterker in mijn schoenen staan en zo leren van alles om me heen. Ik wil meer kunnen lachen en genieten van dit jaar dan dat ik tranen moet gaan afvegen van mijn wangetjes. Dit wil niet zeggen dat ik mezelf verbied om te huilen bij een zeer romantische film (wat me gisteren nog is gebeurd.. haha!).

Ik wens jullie allemaal een gelukkige Nieuwjaar en ik hoop dat jullie met veel geluk en een prachtige lach op jullie gezicht het nieuwe jaar starten. Wish me goodluck girls en geniet van deze feestdagen!
Q: Wat zijn jullie goede voornemens voor het nieuwe jaar? 

3 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Van blogfoto's daar wil ik me ook meer bezig gaan houden. Mooie voornemens trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fotografie is ook echt zo'n dingetje dat ik niet los kan laten, dat jij het een aantal weken hebt laten liggen, knap! Kan ik niet hoor. (: Ik heb me ooit ook eens ontzettend veel notitieboekjes gekocht, maar mij is het nooit gelukt ze vol te tekenen. Hopelijk lukt het bij jou wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lachen en genieten, die spreekt mij heel erg aan. Dat is een mooie, ik hoop dat je die wel volhoudt! Veel liefs, en succes met de voornemens!

    BeantwoordenVerwijderen