Kerstvakantie, here i come!

24 december 2014

Ja hoor, voor mij is het dan eindelijk kerstvakantie. Twee weken lekker genieten van de kerstperiode en hele dagen lekker lui zijn. Het was eerst best wel spannend of het een vakantie vol stress ging zijn of een echte ontspannende vakantie. Dit alles hing enkel af van mijn rapport die ik vrijdag kreeg. En ik kan je met veel trots vertellen dat ik nog nooit zo'n goed rapport heb vastgehouden. Ik was dus enorm trots op mezelf en kreeg vele knuffels van mijn ook o zo trotse, lieve ouders. De vakantie was dus echt begonnen. Maar om een hele vakantie niet weten wat te doen, stelde ik een klein lijstje samen met de dingen die ik wel graag zou willen doen in deze twee weken.

K A M E R  O P R U I M E N
Komt dit je misschien bekend voor? Haha. Ik moet toegeven dat ik niet goed ben in mijn kamer rommel-vrij te houden. Het valt in mijn ogen dan wel altijd best mee, maar als mijn mama eens een keertje in mijn kamer langs komt, ontploft ze van woede over de rommel in mijn kamer (wat misschien toch best wel terecht is..oeps). Deze vakantie zou ik dan ook graag eens een grote opruim actie willen houden zodat ik voor de rest van het jaar mijn kamer niet eens hoef op te ruimen. Of toch voor een paar maanden.

S P O N T A N E  F O T O ' S  N E M E N
Ik heb vriendinnen en vrienden genoeg die eens lekker voor mijn camera willen poseren en even doen alsof ze een professioneel model zijn en dat ze dit al jaren doen, waar ik hun dan ook echt ontzettend dankbaar voor ben. Maar toch zit ik al een tijdje met het idee om meer spontane foto's te nemen. Wanneer ik dan enkele spontane foto's bekijk die ik zelf heb genomen, besef ik dat ik dit echt veel te weinig doe. Maar daar gaat verandering in komen.

K E R S T M I S  S H O P P E N
Ook zou ik eens graag een heleboel o zo foute kersttruien willen kopen deze vakantie. En ik ben dan ook heel erg blij dat ik dit van mijn lijstje mag schrappen. Ik ben namelijk gisteren eens lekker goed gaan shoppen in de Primark in Eindhoven. (Maar wanneer ik dit schrijf, moet ik helaas nog gaan..)

K E R S T M I S  V I E R E N
Als laatste iets wat iedereen deze vakantie gaat doen: Kerstmis vieren met vrienden en familie. Deze periode is een periode dat me echt oprecht gelukkig maakt en dat geluk vier ik graag samen met mijn familie en vrienden.

En dit was mijn klein lijstje alweer met de dingen die ik deze kerstvakantie echt graag wil doen. Ik ben best nog bescheiden gebleven omdat ik helaas ook nog een paar dingen voor school moet afwerken..
Q: Wat willen jullie allemaal gaan doen in de kerstvakantie? 

7 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Haha, best wel leuk dat je vrienden even willen poseren voor de camera voor jou. Spontane foto's vind ik ook steeds leuker om naar te kijken, gewoon dat sfeertje. Ik ben benieuwd wat je hebt gekocht in Primark, inmiddels ben je geweest, toch? (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, inmiddels ben ik al geweest. We kwamen thuis met 7 zakken.. oeps haha!

      Verwijderen
  2. Oeps. Kamer opruimen moet ik ook doen. Maar dat moet ik ook echt doen.. Leuk lijstje, vooral dat spontane foto's maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha leuk artikel! Ik ben vandaag bijna de hele dag bezig geweest met mijn kamer opruimen aangezien het echt een zooi was ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk artikel! Jij ook hele fijne kerstdagen. Ik breng de kerstdagen dit jaar fijn door met mijn familie :).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Lobke! Je blog is echt leuk om te lezen! Door het schrijven van een artikel, tover je een lach op mijn gezicht. Blijven voort doen!
    XXX Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke plannen! Ik zou eens dringend onze berging moeten opruimen, maar ik durf er zelfs niet aan te beginnen :D veel te veel nest!

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen