Een nieuwe begin, een nieuw avontuur

22 december 2014

Hoi en welkom op mijn gloednieuwe blog. Ik ben Lobke, een 16 jarig meisje dat in België woont. Als kind was ik dol op verhalen schrijven en foto's trekken. Daaruit is mijn passie ontstaan voor het bloggen. Op mijn vorige blog 'Happy Yellow Elepehant' kon ik op een creatieve manier mijn passie voor het bloggen uiten. Hoe graag ik van mijn blog hield en hoe dankbaar ik mijn lezers was en iedereen die ik via mijn blog heb leren kennen, was dat toch niet het plekje waar ik thuis hoorde. Het leek me dan ook leuk om aan een nieuw avontuur te beginnen. Daaruit is 'Lovali' ontstaan.

'Lovali' is een blog die persoonlijker gaat worden. Een soort lifeblog. Op deze blog wil ik jullie laten zien en lezen wat ik denk en wie ik eigenlijk echt ben. Daarom heb ik ook gekozen voor een naam die iets met mij te maken had, namelijk mijn naam. Om mijn blog 'Lobke Van Linden' te noemen, vond ik het niet echt mooi klinken. Persoonlijk is het wel, maar het was niet wat ik zocht. Daarom nam ik de eerste twee letters van mijn naam en ontstond zo de naam 'Lovali'. Lekker persoonlijk, toch?

Wat kan je verwachten van 'Lovali'? 
Dit wordt mijn plekje waar ik mezelf kan uiten op verschillende manieren. Zo kunnen hier diy's, fotografie, persoonlijke artikelen, columns, update artikelen,.. en nog veel meer voorbij komen. Op deze manier wil ik jullie laten zien wie ik ben en hoe ik alles zie door mijn ogen. Je kan elke maandag, woensdag en vrijdag een artikel online verwachten. Hopelijk springen jullie samen met mij in dit grote avontuur.

8 opmerkingen:

Bedankt voor een reactie achter te laten!

  1. Oh, super mooie betekenis je naam! Super, ben echt benieuwd naar die nieuwe draai die je eraan gaat geven! Bij deze heb je je eerste volger al te pakken die niet snel van je blog zal wijden. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er nog een volger bij hoor (: Je hebt je naam echt super goed gekozen!
    Ik ben benieuwd naar wat er gaat komen
    Liefs, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, echt super cool bedacht! En je hebt weer een volger bij :)
    Ik ben erg benieuwd naar je artikelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaaf bedacht! Ik ga meteen je volgen. Ben benieuwd naar je artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blognaam heb je bedacht! Veel succes met je nieuwe blog x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke betekenis zit er achter je blog naam, erg origineel! Ik ben heel benieuwd naar je artikels, want ik mistte de artikels op je vorige blog wel. Leuk dat je terug bent! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay Lobke!
    Wat een mooie blog! Een leuke naam en layout, het ziet me er echt leuk uit! Ik lees nu pas op je oude blog dat je naar Lovali bent verhuist. Ik 'spring' alvast met je mee. Ik vind het super op opnieuw blogberichten te lezen van jou, want eerlijk gezecht miste ik die op Happy Yellow Elephant wel. Veel succes met je nieuwe blog! :)
    Vele groetjes Elian :)

    BeantwoordenVerwijderen